رباتیک و هوافضا

آموزش رباتیک مقدماتی – مقدمه

به نام خدا

آموزش رباتیک مقدماتی – مقدمه

با سلام خدمت دوستان گرامی…
با مشاهده روند پیشرفت دنیا در علم رباتیک می توان پیش بینی کرد که در ایران نیز همان طور که چند سالیست که مشاهده می کنیم، علم رباتیک جز زمینه های پر طرفدار خواهد بود. پس می تونم بگم خیلی از بلند پرواز های امروز پا به زمینه رباتیک گذاشته اند تا آینده ایران را از آن خود کنند!!!
سایت آوات روبو وابسته به شرکت دیانوش فناوری شرق تصمیم دارد جلسه های هدف داری را تحت عنوان ((رباتیک)) از ابتدای کار به منظور کمک به افرادی که علاقه مند به شروع یادگیری علم رباتیک هستند ، شروع کند. این جلسه ها با فرض تازه کار بودن مخاطب نوشته و تهیه می شوند.
موضوع تدریس این جلسه ها به طور کلی به سه بخش اصلی تقسیم می شود: الکترونیک، مکانیک، برنامه نویسی و در نهایت ساخت یک ربات ساده. جلسه ها به صورت تئوری و عملی خواهد بود. نویسنده جلسه های مختلف متفاوت خواهد بود.
یک پیشنهاد:
با توجه به این که یادگیری علم رباتیک تا حدودی نیاز به صرف هزینه دارد، گروهی کار کنید. گروهی کار کردن مزیت هایی هم دارد از جمله افزایش انگیزه و روحیه افراد، استفاده از توانایی چند نفر برای پیش روی سریع، انجام پروژه های بزرگ تر در مدت زمان کمتر، کاهش فشار بر روی افراد و تقسیم هزینه های مورد نیاز…
و در نهایت امیدواریم گامی مفید در جهت پیشرفت ایران عزیز و یادگیری شما عزیزان برداشته باشیم…
منتظر انتقاد ها و پیشنهاد های شما عزیزان در سایت هستیم…

بیشتر بخوانید...  اسپیدکنترل در پهپاد - جلسه سیزدهم

برای رفتن به صفحه جلسه های آموزش رباتیک به لینک زیر بروید.

 

جلسه ها

 

دیدگاه‌ها (0)

*
*