رباتیک و هوافضا

سفارش پروژه

سفارش پروژه

تیم سایت آوات روبو ( AvatRobo ) از سال ۹۰ شروع به کار کرده و در حوزه های مختلف الکترونیک ، رباتیک و هوافضا پروژه های مختلفی را انجام داده که از جمله آن ها می توان به انواع هواپیما های مدل ، میکروکوادکوپتر ها و کوادکوپتر های معمولی ، اتوپایلوت ها ، رادیوکنترل ها ، سیستم های کنترل هوشمند گلخانه ، دستگاه های صنعتی برای مخازن مایعات و ارتباط دستگاه با PLC ، دیتالاگر ها ، سرعت سنج ، پروژه های مختلف پردازش تصویر و ترکینگ ( Tracking ) ، پرینتر سه بعدی و … اشاره کرد .

 

پروژه های قابل سفارش:

برای سفارش پروژه خود و دریافت مشاوره با شماره ۰۹۱۵۷۵۶۷۰۸۷ تماس بگیرید و یا به همین شماره در تلگرام پیام دهید .

دیدگاه‌ها

*
*

    باران مهمان آبان 28, 1398 پاسخ

    سلام من دنبال یه پروژه آی تی هستم که کاربردی باشه مثل ساخت رباط مثلا یه چیز به درد بخور میخوام که در آینده بشه ازش استفاده کرد و با هزینه کم بشه ساختش ولی برای مهندسی پزشکی هم به درد بخوره یا برای مکانیک و برقم به درد بخوره ولی کد هاش جاوا باشه. چیزی مدنظرتون هست ؟

      Admin مدیر کل آبان 14, 1399 پاسخ

      سلام
      تلگرام پیام بدید

    safari_cu83 مشتری شهریور 1, 1399 پاسخ

    ساخت یک ماژول که در یک ثایه جریان مستقیم Dc را که از دو تا سیم میگذرد به تعداد قابل کنترل تعویض جهت جریان بدهیم یعنی اگر سیم آبی جریان مثبت باشد و در سیم سفید جریان منفی باشد در آن واحد بتوانیم جای مثبت و منفی دا عوضکنیم یا بهتر بگویم مسیر جریان عوض شود و دفعات تعویض مسیر جریان نیز قابل کنترل باشدنیز

      Admin مدیر کل آبان 16, 1399 پاسخ

      سلام برای پیگیری سریع تر توی تلگرام پیام بدید