رباتیک و هوافضا

درباره ما

چرا آوات روبو ؟

ما اعتقاد داریم که دانش عملی ماندگارترین ابزار تغییر است و می خواهیم با تمرکز بر گسترش سطوح آموزش عملی، نقش خود را در مسیر کاهش اهمیت مقاله نویسی های بی هدف و بی فایده برای این مملکت بازی کنیم. آوات روبو  همان دانش دانشگاهی در دسترس همگان است و هدف ما رسیدن به روزی است که دانش عملی و کاربردی برای استفاده در صنعت کشور عزیزمان ایران در دسترس همگان باشد.

آرمان آوات روبو  نه تنها تغییر اکنون و تعریف آینده آموزش عملی و کاربردی در ایران، بلکه توسعه همین تغییر به کل دنیا است. نسخه بین المللی آوات روبو ، هم اکنون در حال برنامه ریزی است و کارهای اولیه آن برای فعالیت در یوتیوب و یک سایت انگلیسی در حال انجام است.

بیش از ده هزار کاربر

بیش از ده سال تجربه

بیش از صد ها محصول

درباره آوات روبو

گامهای نخست راه اندازی پروژه آوات روبو ، در سال ۱۳۹۵ با ارائه آموزش های مرتبط با میکروکنترلر ها، علم رباتیک و پهپاد برداشته شد. آوات روبو ، پس از مدت دو سال، در سال ۱۳۹۷ شروع به ارائه آموزش هایی برای پروژه های کاربردی در صنعت کرد و در ادامه به صورت گام به گام، مسیر تبدیل شدن به یکی از بزرگترین سایت های آموزشی در حوزه های الکترونیک، رباتیک و پهپاد را طی کرد. آوات روبو در حال حاضر علاوه بر ارائه آموزش های رایگان و همچنین دوره های پروژه محور، به حوزه تولید کیت های آموزشی در همین سه حوزه الکترونیک، رباتیک و پهپاد نیز ورود کرده است و پر تنوع ترین گستره محصولات را در بین تمام تولید کنندگان کیت های آموزشی در داخل کشور را دارا می باشد.


آدرس شرکت آوات روبو:

خراسان جنوبی- بیرجند- بلوار غفاری – حد فاصل خیابان محلاتی و خیابان جماران – ساختمان پارک علم و فناوری 

شماره تلفن : ۰۵۶۳۲۳۴۲۵۹۵

ایمیل : i.arash1370@gmail.com

شماره همراه : ۰۹۱۵۲۵۵۶۹۲۴

دیدگاه‌ها

*
*

    مهرداداخوان مهمان آبان 17, 1400 پاسخ

    با سلام وروز بخیر.من در مونتاژبردهای الکترونیکی حرفه ای هستم اما در مورد کوادکوپتر وپرواز تجربه ای ندارم. آیا با خرید کیت رباتیک آوات روبو مدل کوادکوپتر ۴۵۰ ومونتاژ آن ، می توانم بدون مشکل وبراحتی آن را پرواز داده وکنترل نمایم؟ با تشکر

      Admin مدیر کل آبان 21, 1400 پاسخ

      سلام…. کواد رو میتونید درست کنید و ما هم پشتیبانی می کنیم. بحث پرواز قضیش فرق میکنه… شما اگه تجربه پرواز نداشته باشید مسلما هر پهپاد و کوادکوپتری رو نمیتونید خوب پرواز بدید و باید تمرین کنید…. این پرنده توی پرواز مشکلی نداره و مثل خیلی از کواد های دیگه هست، بحثی که هست بحث مهارت پرواز و خلبانی شماست که اگه یاد ندارید میتونید با همین کواد تمرین کنید و یاد بگیرید…